دوستان و مخالفان پروژه های بادی فراساحلی فعالیت خود را افزایش می دهند


لانگ بیچ تاونشیپ، نیوجرسی (AP) – حامیان دولتی پروژه‌های بادی دریایی در نیوجرسی و نیویورک با مخالفان برخی از شهرهای ساحلی که می‌گویند بسیاری از مسافران و مردم محلی نمی‌خواهند توربین‌هایی را ببینند که افق اقیانوس را پر می‌کنند، برخورد می‌کنند.

روز چهارشنبه، هشت شهر ساحلی جرسی شور به تنظیم‌کنندگان خدمات عمومی نامه نوشتند و گفتند که یک پیشنهاد مزرعه بادی بسیار گران‌تر از پیش‌بینی‌شده خواهد بود و برای مشاغل و فعالیت‌های اقتصادی مرتبط با گردشگری هزینه خواهد داشت.

حرکت آنها در همان روزی صورت گرفت که تنظیم‌کننده‌های انرژی فدرال قوانین جدیدی را برای ساده‌سازی فرآیندهای درخواست و تأیید نیروگاه‌های بادی فراساحلی تصویب کردند، و در روزی که کاتی هوچول، فرماندار نیویورک، پیشنهادهای زنجیره تامین و تدارکات را برای کمک به صنعت بادی فراساحلی ایالت خود ارائه کرد. . هاچول این حرکت را چند روز پس از لغو سه پروژه در نیویورک انجام داد زیرا شرکت‌ها و تنظیم‌کننده‌های ایالتی نتوانستند بر سر شرایط مالی به توافق برسند.

شهرهای ساحلی که بیشتر 127 مایلی خط ساحلی نیوجرسی را پوشش می دهند، به هیئت خدمات عمومی ایالت نامه نوشتند و گفتند که مزرعه بادی پیشنهادی Atlantic Shores گران تر از آنچه در ابتدا پیشنهاد شده بود، خواهد بود، به خصوص اگر توسعه دهندگان اجازه داشته باشند دوباره برای آن درخواست دهند.

یک تحلیل اقتصادی ارائه شده توسط Long Beach Township، Beach Haven، Ship Bottom، Barnegat Light، Surf City، Harvey Cedars، Brigantine و Ventnor پیش بینی می کند که کاهش بازدید از ساحل جرسی توسط افرادی که نمی خواهند مزارع بادی را در افق ببینند، می تواند هزینه تنها در اوشن کانتی، زیان اقتصادی بیش از 668 میلیون دلار بوده است.

جیمز مانچینی، شهردار لانگ بیچ تاونشیپ در جزیره لانگ بیچ گفت: «پروژه سواحل اقیانوس اطلس با جلوگیری از بازدیدکنندگان و حذف هزاران شغل، اقتصاد شهرداری‌های ساحلی را نابود خواهد کرد. بسیار مهم است که هر پروژه بادی فراساحلی به اندازه کافی دور قرار گیرد تا از این تأثیرات شدید جلوگیری شود، که نه تنها بر ساکنان شهرداری‌های ساحلی، بازدیدکنندگان و مشاغل، بلکه بر همه ساکنان نیوجرسی تأثیر منفی می‌گذارد.»

شهرها همچنین گفتند که اجازه دادن به مالکان پروژه برای درخواست مجدد، هزینه اضافی برای پرداخت کنندگان نرخ را از 3.7 میلیارد دلار به 10 میلیارد دلار افزایش می دهد.

BPU و Atlantic Shores فوراً به پیامی که در پی اظهار نظر در روز پنجشنبه بود، پاسخ ندادند. اما اتحادیه باد فراساحلی نیوجرسی گفت این شرکت حقوقی که به تنظیم‌کننده‌های نیوجرسی نامه نوشت، «درگیر دعاوی نادرست علیه باد فراساحلی است» و یک مزرعه بادی فعال در نزدیکی بلاک آیلند، رود آیلند، ثابت می‌کند که مزارع بادی فراساحلی می‌توانند همزیستی کنند. با گردشگری و ماهیگیری تفریحی.

آتلانتیک سواحل دارای 157 توربین و 8.7 مایلی دور از ساحل خواهد بود که یکی از نزدیکترین پروژه های پیشنهادی برای خط ساحلی این ایالت است. این یک مشارکت بین Shell New Energies US LLC و EDF-RE Offshore Development, LLC است.

این یکی از سه پروژه بادی فراساحلی در نیوجرسی است. هیئت خدمات عمومی دولتی در ژانویه، Attentive Energy LLC و Leading Light Wind LLC را برای ساخت پروژه‌های بادی دریایی انتخاب کرد.

همچنین روز چهارشنبه، دب هالند وزیر کشور ایالات متحده اعلام کرد که دفتر مدیریت انرژی اقیانوس و دفتر ایمنی و حفاظت از محیط زیست قوانین جدیدی را برای پروژه های بادی دریایی با هدف صرفه جویی 1.9 میلیارد دلاری در صنعت طی 20 سال آینده نهایی کرده اند. برخی از فرآیندها را ساده می‌کند، آنچه را که سازمان‌ها الزامات تکراری نامیدند حذف می‌کند و اجازه می‌دهد که پول در کار از بین بردن نهایی به تدریج و نه یکباره در شروع پروژه سرمایه‌گذاری شود.

در همان روز، فرماندار نیویورک به فروپاشی سه پروژه بادی فراساحلی در هفته گذشته با ارائه درخواست‌هایی برای پیشنهادات و اطلاعات در مورد زنجیره تامین و تدارکات برای پروژه‌های بادی فراساحلی پاسخ داد. این امر پس از آن صورت می گیرد که ایالت سه پروژه بادی دریایی را که قبلاً تأیید شده بود، پس از عدم دستیابی به توافق نهایی با هیچ یک از آنها لغو کرد.

نیویورک به طور آزمایشی این پروژه ها را در اکتبر 2023 تصویب کرد. این Attentive Energy One است که توسط TotalEnergies Rise Light & Power و Corio Generation در حال توسعه است. انجمن باد فراساحل و باد Excelsior از Vineyard Offshore.

وین پری، آسوشیتدپرس

دیدگاهتان را بنویسید