سیاتل کراکن بازی ها را به پخش رادیویی در Amazon Prime Video می برد


سیاتل (AP) – این تیم پنجشنبه اعلام کرد که سیاتل کراکن بازی های خود را به پخش رادیویی می برد و با آمازون پرایم ویدیو از فصل 2024-25 شریک می شود.

Kraken اولین تیم NHL خواهد بود که با Prime Video برای تمام بازی‌های تلویزیونی غیرملی قرارداد پخش می‌بندد و برای اعضای آمازون پرایم در واشنگتن، اورگان و آلاسکا در دسترس خواهد بود.

اندی جاسی، مدیر عامل آمازون، سهام اقلیت در گروه مالکیت کراکن را دارد.

سیاتل با TENGA برای کامپوننت پخش هوایی شریک خواهد شد و اکثر برنامه ها از تلویزیون KONG در سیاتل انجام می شود. برخی از بازی‌ها در KING، شعبه NBC در سیاتل، و همچنین در ایستگاه‌های متعلق به TENGA در پورتلند، اورگان (KGW) و Spokane، واشنگتن (KREM) پخش خواهند شد.

این تیم گفت که TENGA در حال کار بر روی گزینه های رادیویی دیگر برای شرکای پخش در منطقه سه ایالتی است.

سیاتل سه فصل اول خود را با بازی های پخش شده در ROOT Sports گذراند که عمدتاً متعلق به Seattle Mariners است. اما شبکه ورزش منطقه در سال گذشته با مشکلات مالی و تولیدی مواجه شد که آینده آن را زیر سوال برد.

“ROOT یک شریک عالی برای ما بوده است. سام هالووی مالک Kraken در بیانیه ای گفت: ما از حمایت آنها قدردانی کردیم زیرا برنامه های پخش خود را در آینده مشخص کردیم. “اعلام امروز یک تغییر بازی برای طرفداران ما است. هدف ما افزایش تعداد راه‌هایی است که مردم بازی‌های ما را تماشا می‌کنند، چه در خانه و چه در جاده ما را تشویق کنند. داشتن TEGNA و Prime Video به عنوان شرکای قابل اعتماد رویایی است که به حقیقت پیوسته است.

___

AP NHL: https://apnews.com/hub/nhl

آسوشیتدپرس

دیدگاهتان را بنویسید