انتخاب‌های دور اول می‌توانند در اولین روز پیش‌نویس NFL در بلوک معاملاتی باشند


انتخاب شماره 1 درفت NFL قبلاً دست به دست شده است، با کارولینا که بیش از یک سال پیش او را به شیکاگو فرستاد تا در سال 2023 صعود کند و در مجموع برایس یانگ را در رتبه اول قرار دهد.

بر اساس تاریخ اخیر، تعداد زیادی از انتخاب‌های دور اول باید پنج‌شنبه شب به تیم‌هایی تغییر کنند که یا می‌خواهند یک یا دو نقطه برای یک بازیکن خاص صعود کنند یا سرمایه‌گذاری بزرگ‌تری با انتخاب‌های آینده انجام دهند تا با یک کوارتربک فرنچایز معامله کنند.

در طول پنج پیش نویس گذشته، 28 معامله شامل انتخاب های دور اول در روز اول پیش نویس انجام شده است که پنج مورد از آن معاملات شامل انتخاب در 10 مورد برتر بوده است.

سه مورد از آن پنج معامله روز درفت با 10 انتخاب برتر فصل گذشته انجام شد که مونتی اوسنفورث، مدیر کل آریزونا کاردینالز، دو مورد از آنها را انجام داد. کاردینال ها از شماره 3 به شماره 12 مبادله کردند تا به هیوستون اجازه دهند تا ویل اندرسون جونیور را به عنوان بازیکن تازه کار سال دفاعی انتخاب کند.

آریزونا پس از آن دوباره در رتبه ششم صعود کرد تا با پریس جانسون مقابله کند.

پیش نویس شب افتتاحیه سال گذشته شاهد شش معامله انتخاب دور اول بود که جکسونویل نیز دو معامله انجام داد. جگوارها در یک جفت ترید از شماره 24 به شماره 27 سقوط کردند که آنها را در راندهای چهارم، پنجم و هفتم به ثمر رساند.

شلوغ ترین روز پیش نویس از نظر معاملات در حافظه اخیر در سال 2022 بود، زمانی که 9 معامله شامل انتخاب های دور اول در شب افتتاحیه انجام شد.

در حالی که خرید و فروش انتخاب های دور اول در طول درفت امری عادی است، اما کنار گذاشتن انتخاب دور اول قبل از شروع فصل که به نظر می رسد انتخاب شماره 1 کلی است نسبتاً نادر است.

آخرین باری که این اتفاق افتاد قبل از معامله کارولینا با شیکاگو در سال 1983 بود، زمانی که سینسیناتی مدافع جک تامپسون را به تامپا بی مبادله کرد.

بوکانیرز در سال 1983 با نتیجه 2-14 پیش رفت و مجبور شد بهترین انتخاب را در درافت 1984 به سینسیناتی بفرستد. سپس بنگال ها این انتخاب را به نیوانگلند مبادله کردند. میهن پرستان پیش نویس شماره 1 ایروینگ فرایار را تهیه کردند.

پنج سال قبل از آن، زمانی که سانفرانسیسکو، انتخاب شماره 1 بوفالو را با اوجی سیمپسون عوض کرد، همین اتفاق افتاد.

بیل ها از انتخاب تام کوزینو استفاده کردند که به جای قرارداد با بوفالو به کانادا رفت و پس از بازگشت به NFL به کلیولند مبادله شد.

در حال انتظار مجدد

در یک درافت که می‌تواند یک رکورد بالقوه برای بازیکنان تهاجمی دور اول باشد، دونده‌های پشتی ممکن است برای شروع بیرون آمدن از تخته باید مدت زیادی منتظر بمانند.

پیش‌بینی نمی‌شود که رانینگ‌ها در دور اول پنج‌شنبه شب حضور داشته باشند، زیرا تیم‌ها از سرمایه‌گذاری منابع بزرگ در موقعیتی که ماندگاری کوتاهی دارد و اغلب گزینه‌های قابل دوام زیادی بعداً در درفت دارد، اجتناب می‌کنند.

این می‌تواند سومین بار در دوره پیش‌نویس معمولی باشد که در سال 1967 آغاز شد، که در دور اول انتخاب نشد، این اتفاق در سال‌های 2022 و 2014 نیز رخ داد. بیشترین تعداد دونده به عقب در سال 1971 بود، زمانی که هشت مورد از 26 انتخاب دور اول در این موقعیت مورد استفاده قرار گرفتند. در سال 2008، پنج کوارتربک در دور اول گرفته شد، که برابر با مجموع چهار دور اول قبلی بود.

آخرین شماره 1 دونده انتخاب شد، زمانی که تنسی در سال 2014 اسقف سانکی را تصاحب کرد، شماره 54 بود. برایس هال در سال 2022 در تنها درفت دیگر بدون کوارتربک در دور اول، شماره 36 به نیویورک جتس رسید.

این می‌تواند چهارمین پیش‌نویس تاریخ باشد که پس از آن در سال‌های 1971، 1999 و 2021، بازیکنان کوارتربک در میان سه تیم برتر انتخاب شدند و احتمالاً اولین بار با چهار QB در بین 9 تیم برتر باشد. در درفت 2018 چهار کوارتربک در بین 10 بازیکن برتر قرار گرفتند: بیکر میفیلد (نخست)، سم دارنولد (سوم)، جاش آلن (هفتم) و جاش روزن (10).

رکورد 19 ضربه زننده در دور اول ممکن است امسال سقوط کند و BetMGM Sportsbook کم و بیش 21 ضربه زن و نیم را پیش بینی کرده است. در سال های 2009، 2004 و 1968 – 19 نفر.

آخرین انتخاب دور اول در دوره درفت معمولی در سال 2021 بود، زمانی که کارولینا در مجموع، جیسی هورن، مدافع کرنر، هشتم شد.

BetMGM همچنین بیش از حد دریافت کننده های دور اول را 6 1/2 با رکورد هفت در سال 2004 تعیین کرد. این می تواند یک رکورد پنجمین پیش نویس متوالی با حداقل چهار گیرنده در دور اول باشد.

10 خط تهاجمی در دور اول در سال 1968 و 9 و 1/2 در سال جاری بودند.

سلام، هایسمن

دو برنده آخر Heisman Trophy باید به زودی در شب درافت نام خود را بشنوند، با پیش بینی می شود که برنده سال 2022 کالب ویلیامز ابتدا به شیکاگو برود و برنده فصل گذشته Jayden Daniels احتمالاً در بین پنج نفر برتر خواهد بود.

این هشتمین بار در دوره کلی درفت خواهد بود که دو برنده جایزه Heisman در یک درافت انتخاب می‌شوند، آخرین بار در سال 2018 که بیکر می‌فیلد، برنده سال 2017 ابتدا به کلیولند رفت و برنده سال 2016، لامار جکسون، برنده 32 متر در بالتیمور رفت. .

تنها یک سال است که دو برنده Heisman در یک پیش نویس در جمع پنج تیم برتر قرار گرفته اند: جیمیس وینستون برنده سال 2013 و مارکوس ماریوتا برنده سال 2014 دو انتخاب برتر در سال 2015 بودند.

سال‌های دیگر در دوره کلی پیش‌نویس با دو برنده جایزه Heisman عبارتند از: 2011 (کم نیوتن و مارک اینگرام)، 2010 (سم برادفورد و تیم تبو)، 1992 (دزموند هاوارد و تای دتمر)، 1985 (هرشل واکر و داگ فلوتی) و 1980 (بیلی سیمز و چارلز وایت).

مدرسه کوچک

یکی از محصولات جانبی پورتال نقل و انتقالات در فوتبال کالج این است که بازیکنان کمتری از کالج‌های خارج از کنفرانس‌های Power Five به خدمت گرفته می‌شوند.

پیش نویس سال گذشته اولین بار در دوره Power Five بود که هیچ بازیکنی از مدارس خارج از بزرگترین کنفرانس ها و نوتردام در دور اول انتخاب نشد. کودی ماچ، مهاجم ایالت داکوتای شمالی، اولین بازیکنی بود که خارج از پاور پنج درفت شد و در مجموع چهل و هشتم به تامپا بی رسید.

در این سال، تنها یک بازیکن غیر از Power Five در بین 50 بازیکن برتر جدول بزرگ Pro Football Focus قرار گرفت.

در 10 پیش نویس قبلی، 34 بازیکن از مدارس کوچکتر در دور اول حضور داشتند که حداقل دو بازیکن در هر سال خارج از سال 2020 حضور داشتند.

___

AP NFL: https://apnews.com/hub/nfl

جاش دوبوف، آسوشیتدپرس

دیدگاهتان را بنویسید