بایدن تأییدیه اتحادیه بزرگ دیگری را دریافت کرد، این بار از سوی کارگران ساختمانی


واشنگتن (AP) – رئیس جمهور جو بایدن در رویدادی در روز چهارشنبه که رئیس جمهور و متحدانش قصد داشتند شهرت دونالد ترامپ جمهوری خواه را به عنوان یک توسعه دهنده موفق از بین ببرند، حمایت اتحادیه های ساختمانی آمریکای شمالی را به دست آورد.

شان مک گاروی، رئیس این سازمان گفت: «دونالد ترامپ از مدیریت هر چیزی ناتوان است. اگر در آینده به کاخ سفید نزدیک شود، خدا به ما کمک کند.»

این مراسم که در سالن رقص هتل واشنگتن با جمعیتی پر سر و صدا از اعضای اتحادیه برگزار شد، یکی دیگر از نبردها برای کسب آرای یقه آبی ها بود. ترامپ در تلاش است تا مزیت سنتی دموکرات‌ها را با نیروی کار سازمان‌یافته از بین ببرد، در حالی که بایدن فهرست حامیان خود را تشکیل می‌دهد و تلاش می‌کند تا از پیشنهاد بازگشت سلف خود جلوگیری کند.

بایدن گفت اتحادیه‌ها به او کمک می‌کنند تا ترامپ را «دوباره بازنده» بسازد، و شکست ترامپ در تصویب قوانین زیرساختی را در زمانی که رئیس‌جمهور بود به سخره گرفت و گفت: «او هرگز چیزی نساخته است».

رئیس جمهور دموکرات بارها حریف احتمالی جمهوری خواه خود را به عنوان یک تاجر بی عاطفه که اخراج مردم را به عنوان بخشی از نمایش واقعی طولانی مدت خود “شاگرد” به سرگرمی تبدیل کرده است، مورد تحقیر قرار داده است.

«او از بالا به ما نگاه می کند. شوخی نمی کنم. بایدن گفت: در مورد آن فکر کنید. «به پسرهایی فکر کنید که با آنها بزرگ شده‌اید و آرزو می‌کنید که می‌توانستید گوشه کناری داشته باشید و به او یک چپ راست بدهید. من به شما پیشنهاد نمی کنم که رئیس جمهور را کتک بزنید. اما همه ما می دانیم که این افراد در حال بزرگ شدن هستند.”

بایدن اخیراً در زادگاهش اسکرانتون، پنسیلوانیا مبارزات انتخاباتی خود را آغاز کرد و به طور فزاینده‌ای از استدلال‌های اقتصادی استفاده می‌کند تا ترامپ را دور از ارتباط با نگرانی‌های کارگران نشان دهد.

در این انتخابات، بایدن گفت: “این یا ارزش های اسکرانتون است یا ارزش های مارآ لاگو.”

این تایید به حمایت قابل توجه بایدن در اتحادیه می افزاید. کارگران یونایتد خودرو در ژانویه از او حمایت کردند و کارگران فولاد متحد نیز در ماه مارس از او پیروی کردند.

سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ بلافاصله به درخواست برای اظهار نظر پاسخ نداد. اما ترامپ همچنین به دنبال حمایت از کارگران سازمان‌یافته، از جمله ملاقات با Teamsters در اوایل امسال بوده است.

ترامپ گفت: «به طور معمول، یک جمهوری خواه چنین حمایتی را دریافت نمی کند. اما در مورد من فرق می کند زیرا من هزاران تیمستر را استخدام کرده ام و فکر می کردم باید بیایم و ادای احترام کنیم.”

محبوبیت ترامپ در میان رای دهندگان طبقه کارگر سفیدپوست به مشکلی برای دموکرات ها تبدیل شده است که با جذابیت او دست و پنجه نرم می کنند.

مک‌گاروی وعده داده بود که «برنامه میدانی بی‌سابقه‌ای در ایالت‌های اصلی میدان نبرد» برای شکست دادن ترامپ در سال جاری برگزار کند.

دارلین سوپرویل و کریس مجریان، آسوشیتدپرس

دیدگاهتان را بنویسید