خطای گوئررو در باخت به رویالز گران تمام شد


با دو اوت در اینینگ پنجم سه شنبه شب، کوین گاوسمن یک شکاف در پایین منطقه ضربه به کایل ایزبل پیدا کرد.

ایزبل با یک توپ نرم به سمت چپ چرخید و گوسمن به نظر می رسید که در راه گلزنی مایکل مسی در پایه دوم و حفظ برتری 2-0 تورنتو بلو جیز است. ایزایا کینر-فالفا، بازیکن پایه سوم، قبل از پرتاب دقیق به پایه اول، به سمت چپ او راه رفت. و ولادیمیر گوئررو جونیور او را رها کرد.

Keener-Falefa با ناراحتی از چمن داخل زمین فریاد زد. در مرحله سوم مسی سرعتش را کم کرد اما باز هم سرعتش را افزایش داد و در حالی که گوئررو جونیور توپ را تعقیب می کرد به گل رسید. گاوسمن روی تپه آهی از سر ناامیدی کشید.

گوئررو جونیور پس از آن از طریق مترجم هکتور لبرون گفت: “چه می توانم بگویم، من فقط توپ را از دست دادم.” “نقطه”.

اما هنوز خسارت وارد نشده است. نه تنها رویالز گل زد، بلکه خطای گوئررو جونیور اینینگ را طولانی کرد. دو اینینگ بعد، میکل گارسیا تک به تک به مرکز رسید. یک اینینگ پس از آن، بابی ویت جونیور با دو ران در خط زمین چپ ضربه دو ران زد. و بنابراین به جای برد 2-0، آبی جییز 3-2 شکست خورد، در مسیر باختی دردناک و قابل اجتناب.

گاوسمن گفت: «بوی تعفن می‌آید، اما من همچنان می‌خواهم ولادی اولین پایه‌دار من باشد. “بسیار به توانایی هایمان اطمینان داریم… ما بیسبال بسیار خوبی بازی می کنیم. چیزی شبیه به آن، حیف است که به همان اندازه مهم بود.»

مدت کوتاهی پس از خطا، گوئررو جونیور در گودال به گاوسمن نزدیک شد.

گوئررو جونیور به یاد می آورد: «به او گفتم بد هستم. بیسبال است و نمی‌خواهید چیزی را از دست بدهید، نمی‌خواهید بازی‌های بد بسازید، اما گاهی اوقات این اتفاق می‌افتد.»

گاوسمن افزود: “او به شانه من ضربه زد، و به نوعی واضح است (به معنای) “بد من”.” “این بازی سخت است. من هرگز پایه اول بازی نکرده ام، بنابراین نمی توانم چیزی به او بگویم. مایه شرمساری است زیرا بدیهی است که این امر منجر به یک بازی بزرگ شد و ما نتوانستیم کاری انجام دهیم.”

در حالی که گوئررو جونیور برای رسیدن به توپ حرکات کششی انجام داد، اما در طول بازی در حالت کشش کامل قرار نداشت، چیزی که هر مربی هر بار از یک بازیکن پایه اول انتظار دارد. این خطا یک شب قوی برای آبی جییز را تحت الشعاع قرار داد که با شکست به 13-11 سقوط کردند.

مدیر جان اشنایدر گفت: اشتباهات اتفاق می افتد. “اشتباهات اتفاق خواهد افتاد. بدیهی است که فقط یک لحظه نامناسب.”

گوئررو 0 بر 5 است و خط حمله به مبارزه ادامه می دهد

درست است که این اولین خطای گوئررو جونیور در فصل بود، و اگر آبی‌جی‌ها بهتر ضربه می‌زدند، ممکن بود بازی آنچنان برجسته نمی‌شد، اما هیچ‌کدام از اینها واقعیت‌های اتفاق افتاده را تغییر نمی‌دهد. در هر سطحی از بیسبال حرفه ای، این یک بازی ضروری است.

اشنایدر گفت: «او یک بازیکن پایه اول خوب است. من او را از هم جدا نکردم، اما فکر کردم او را خواهد گرفت.»

به غیر از آن دوهای بدست نیامده در پنجمین مسابقه، گاوسمن کارآمد بود. نیت پیرسون و تیم مزا بعداً بازی را در حد یک نگه داشتند، اما بلو جیز نتوانسته است جمع شود.

گاوسمن درباره بازی خود گفت: «آنقدر که می‌خواهم و آنچه از خودم انتظار دارم ثابت نیست، اما قطعاً به آن می‌رسیم. “بزرگترین چیز در مورد من این است که زمان بندی من کمی خاموش بوده است و بنابراین من با فرمان سریع توپ خود کمی پراکنده بوده ام. ارسالی های دیگر من آن را پخش می کند. اما در جایی که هستم احساس خوبی دارم.’

همچنین جدایی کوین کیرمایر مدافع میانی در اواسط بازی قابل ذکر است. در طول دوی سرعت، او در فلکسور لگن چپ احساس ناراحتی کرد. بعد از بازی تست شده و به صورت روزانه در حال بررسی است.

به ناامیدی روز اضافه شد، گوئررو جونیور در پنج سفر به صفحه با دو ضربه و یک بازی دوبل بدون ضربه بود، علیرغم اینکه یک توپ سریع با سرعت 110 مایل در ساعت را به زمین میانه زد.

گوئررو جونیور گفت: من خوبم. بدیهی است که این نتایجی که من می‌خواهم نیست، اما به سختی کار را ادامه می‌دهم.»

اشنایدر که قبل از بازی صحبت می کرد، گفت که نشانه های مثبتی از این بازیکن 25 ساله می بیند.

«بیشتر خفاش‌های او خوب بودند. در چند روز گذشته، شاید نوسان در زمین‌ها کمی بزرگ شده باشد که او واقعاً بتواند به آن ضربه بزند.”

اشنایدر ادامه داد: اما ولاد همیشه اینجاست. او احتمالا یکی از خطرناک ترین بازیکنان لیگ است.

اگر بقیه Blue Jays در حال ضربه زدن بودند، ممکن بود تمرکز کمتری روی Guerrero Jr وجود داشته باشد، کسی که هنوز یک 108 WRC+ را علیرغم یک ضربه ناپذیر دارد. اما این ترکیبی است که در دو هفته و نیم بیش از 5 امتیاز در هر بازی کسب نکرده است که تمرکز روی حمله را افزایش می دهد.

گوئررو جونیور گفت: در مجموع، ما کار خوبی انجام می دهیم. “ما جایی نیستیم که می خواهیم باشیم. تو ترکیب هم میخوای همه داغ باشن. دو سه تا (فروارد)، ما هنوز داغ نیستیم، اما چند نفر دیگر هم هستند که داغ هستند. ما به آنجا خواهیم رسید.”

این ممکن است در نهایت درست باشد، اما در این بین، آبی جییز به یک دفاع محکم نیاز دارد. در روز سه‌شنبه، خطای گوئررو جونیور به این معنی بود که آنها به خوبی از آن استاندارد فاصله داشتند.



دیدگاهتان را بنویسید